Monday, December 8, 2008

Ka fei + Ah Ping Wedding @ Gold Coast

買相機都係為左你地咋~ (藉口 =p)
大大話話都有十幾部DSLR,
攝影師都話未見過咁多~
我地兄弟都帶左4部 DSLR
當然我地都係試下相機玩玩下啦~
難得有人俾我地試下~
攝影師教我地點set相機仲玩無線閃光
不過下午去pick up 西餅時我又"拗柴"
好耐冇試過la....都幾嚴重~
不過都要做架~
夜晚返到去都腫晒

成晚最感動係surprise地40+人送花俾阿萍
最後家輝再送99枝俾佢

返到屋企都一點幾啦
星期一真係唔想返工
超級勁累~

No comments: