Monday, November 10, 2008

Huntington Beach









可能冇咩人聽過California Huntington beach.
個beach最吸引我嘅地方就係Volleyball.
成個沙灘有大約二十個沙灘排球場
我見到每個team都有自己嘅制服
好似Halloween一樣有骰子, 有醫護, 有警察仲有好多好多
我好想沖去同佢地一齊打
第二樣吸引我嘅係佢地嘅Ruby Diners.
雖然佢有好多分店, 我又冇去過
不過依間D野好好食
Zucchini同Chicken finger 好好食

好似話秋天的童話就係個沙灘拍, 唔知係唔係呢

No comments: