Wednesday, December 19, 2007

總教練

sigh...
我突然做左總教練。潛水總會批左未呢?我咩都唔知嘅情況下.....咁就做左啦
點解我會做左總教練?
講真, 全港都係得廿幾個國家級教練
大約只有唔夠十個係係蹼泳部committee.
工務員一定唔會做
凈下只有幾個有機會做
有人想做, 不過我地幾個都唔係好想做
而我係依幾個教練中經驗最少嘅一個,
不過因為我唔係under 任何屬會,
所以俾人感覺唔會靠向其中一個屬會。
加上我同潛水總會director 比較熟...

that's all I can think of why I have been picked.
好彩~我雖然係總教練,不過唔係得我一個教...

總教練...3 個字我都係覺得怪怪的...
時間無啦....sigh

No comments: