Wednesday, November 21, 2007

Orlando Trip



Orlando 潛水展
比起係 Las Vegas攪差好多
其實我覺得唔駛年年去
坐12~13個鐘去到LA再轉3~4個鐘去Orlando
我都覺得坐到好辛苦
年年都係一樣嘅人,
我地又已經有幾個牌子....
最慘係我地4日都係個show, 邊有咁多野睇。

好彩嘅係我地有朋友租左間town house同有車。
我都唔知可以一日一日咁租
4間房3個廁所同open kitchen
出面有hot Tub, Club house 有 泳池同 gym room
咩電器都有(fridge, washing machine, dryer, stirrer, Microwave, stove, dishwasher)
最勁係連PS2同Foosball都有....card board game都有幾款。



今次去到Orlando, 好彩可以唔駛錢潛Disney Land.($140USD worth)
原來Epcot有得潛水好多年, 不過唔多人知。
可能因為之前去過Sipadan, 所以覺得都冇咩特別...
有幾條鯊魚2龜同3~4千條魚
hm...比較特別我覺得係我係個魚缸睇返出去..
特別係resturant 果邊


Orlando trip total 去左7日
我仲去左kennedy space center一日
不過我諗去2日先行得晒

1 comment:

Anonymous said...

NASA, I saw this word when i only was in the Science class. You really went there wor