Friday, June 8, 2007

台灣之旅 - Second Day (菁桐站)


雖然我3點先訓不過8點唔夠我已經起左身。攪左一輪都係唔識點用漫遊....sigh...give up, 入coin打俾傻婆, 點知搵唔到佢。算數,沖涼準備去菁桐.... 算啦, 打多次...終於搵到佢...不過佢嚟到我趕唔到9點班車lu....要12點先有下一班車,冇所謂啦....我有的是時間。走嚟走去都搵唔到佢.... 打俾佢,佢話到左.....5號去口喎???sigh....原來有2個出口........我又成身汗,熱死我啦.......行左一陣決定去麥 記.....去到台灣第一餐竟然係食麥記 = ="
食完我返去check out,之後傻婆帶我去搭火車,開始我嘅一人菁桐、九份之旅。


首先由台北站搭火車去瑞芳站。瑞芳坐幾個字巴士就到九份,不過我選擇搭平溪線火車去菁桐。菁桐係平溪線尾站全程45分鐘左右。因為大部份嘅站都係單線所以 要成個鐘先一班。


菁桐係一個小小鎮。聽講煤業曾經十分興盛,全盛時期曾有幾萬人係菁桐工作。一上火車就落雨,好彩一到就停左。菁桐鐵道故事館係我第一個地 方,因為我好鍾意佢嘅木片post card,而且佢係火車站旁邊。我買左1200NT($300HK)野,我同老闆講我破產啦。其實都唔係買左好多野.......


再行我就見到柴油車頭,好多人掛左好多寫左願望嘅竹。我想點都好過掛係願望樹啦....好多鋪頭都好似唔開....行下行下見到菁桐坑紀念雕塑。跟住見到 個路牌有十幾個arrow,見到咁多arrow都有心機睇,隨便pick一條行。行左唔係好遠就見洗煤場,原來我去左火車站對面。見到有d人行左上山,不 過天氣咁熱....都係算啦雖然唔係好高,不過我lazy..haha

No comments: