Sunday, May 13, 2007

Mabul


我地終於去左mabul la....
total去左8日
去mabul都幾複雜海陸空咩都坐齊
不過都值得,因為真係好正
我一向都話想有個島, 有水有電有internet..
點知mabul已經有晒我想要嘅野
因為太耐冇潛水,
所以頭一兩個dive有d笨手笨腳
有一次2~3個人突然圍住我,
原來係我個tank鬆左..
係Mabul我只係做4樣野...
食、訓、潛同沖涼
今次去睇到好多野..
bump head Parrotfish, white tip, nudibranch(海兔), Sea turtle, Jack fish, and many more...

No comments: